2010-05-07
 16:12:18

7 Maj

Jag har haft världens jävla pms-humör den här veckan..
Och HAR för den delen.
Men jag hoppas på en vändning till nästa vecka.

Saknar att blogga "riktigt mycket" , men jag kan inte göra nått åt det.
För det är inte samma...vad ska man säga.."blogganda"?
som förut alltså.

Men idag vart jag klar med min kudde som jag gjorde i slöjden.
Den vart väldigt stor,men det gör ju inget!
Den är i alla fall gjord utav "lappteknik" så det är inget jag ville ha,eller ville göra.
Men nu är det gjort,och det var bättre än väntat.
Synd var bara att jag inte hade nån väska till skolan,så jag fick gå med den till bussen i handen.
ehe.

Och så hade vi typ "muntlig&skriftlig tyska läxa" tills idag,vilket jag helt hade glömt bort!
Så fick slänga ihop det skriftliga och bara hoppas på att det skulle gå bra med de muntliga...
Och det gjorde det!
G+
Så jag hoppas verkligen att jag håller i mitt VG i tyska tills sommarlovet.
Skulle verkligen vara bra :/

aja,det vart ett långt inlägg!
men puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: