2010-05-29
 17:40:21

Fri som en fågel,fri som en fåågel!

åh, vilken hemskt hemskt hemskt dålig uppdatering.
Vet inte om jag kommer bättra på det.
Tror faktiskt att det inte är någon idé att säga att jag ska försöka bli bättre på det :/

Men nu är det mesta i skolan avklarat.
Kanske inte behöver plugga dagar in och dagar ut nu.
Har (som det ser ut nu) bara ett prov kvar, och det är SO - reklam.
Tror att om jag pluggar ordenltigt ska det nog gå helt okej (:
Sen ska jag kunna en dikt i huvudet också,men får skriva lite stödord i handen,så det ska nog också gå helt okej!

Ikväll ska jag sitta med familjen framför teven , och titta på eurovision (vi är säkert dom enda svennarna som tittar nu när Anna inte kom med haha) & äta godis!

SISTA HELGEN,SEN ÄR JAG FRI!
haha nej,det har inte varit så "farligt" ,
ni vet att jag har haft utegångförbud i fyra helger va?

aja , puss!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: