2010-05-10
 19:46:03

ingen passande rubrik?

egentligen har jag inte tid att sitta vid datan.
jag behöver torka håret&platta det.
plugga&göra provet till moppen.
måla naglarna&titta på film.

och ja,filmen är viktig.
Arthur & minimojerna fan!
det får mig att tänka på min svensklärare,hehe.

MEN.
Idag var jag på stan med maaaaja ,
vi drog först till Gina där jag skulle kolla på allt (ni vet vad jag menar).
Och linnet&byxorna satt så fult,bikinin var inte lika fin som på bilden..
men kommer prova den sen igen när jag har mer tid , haha!
Och lacktightsen ångrade jag mig om den IGEN.
Men solglasögonen köpte jag , nu kommer jag vara coolast i staaaan! (HAHA)
Däremot så ska jag beställa jeansjackan för den fanns inte i min strlk,
även fast jag t.o.m åkte till TP , :(

Men jag köpte en jättefin college/hood/munk/tjock-tröja (:
Ska visa sen nångång,

men nu måste jag verkligen måla naglarna och sen plugga!
PUSSS TILL ER FRÅN MIG ♥


Maja
PUBLICERAT: 2010-05-10, 21:24:19 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

så du ska ha den kvar? (: <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: