2010-05-21
 22:31:34

Staden Eskilstuna

ingen mobil ännu,fanns ingenstans på stan.
Så jag tror att jag ska beställa den (:
Maja fick hem sin idag,så jag är jätteavundsjuk!

Idag har jag sprungit runt på stan med Jennie och en stund med Julia också (:
Jag köpte faktiskt en rosa bikiniöverdel ;)
Den var liksom lite glansig,så det vart för mycket med en underdel också.
Så jag går utan..ehöhöh.
nej men jag ska köpa en svart vanlig underdel snart (:
Det finns iaf axelband,men det är jättefult med, så jag ska ha utan.
För jag vill inte ha så mycket linjer när jag solar,och på stranden solar jag inte så gärna topless , nej.

Imorgon om det är fint väder (vilket det ska vara väl) så ska jag sola hela förmiddagen (y)

nu tänkte jag duscha,ha i inpackning i hundra år.
Det gör nog susen (haha) för mitt hår ;d

puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: