2010-05-14
 19:49:33

TP

Vart en väldigt lång stund på Tuna park,
jag lämnade tillbaka min tjocktröja jag köpte för några dagar sen'
& så köpte jag en superskön mysdress i "korall/orangefärg" som jag velat ha jättelänge
fast i ljusrosa,svart eller ljusturkos , men what to do.
Det vart bra det här med (y)
Så fick jag ett läppglans/läppsyl på köpet!
Passade på att köpa svarta tofsar & hårnålar nu när det ändå var ta två betala för en liksom ;)
Är faktiskt riktigt nöjd (:

Emma fick ett par jeans,en jättesöt rosa tjocktröja& ett par tights med strasstenar på sidorna.

Vart aldrig en sväng till mormor,emma åkte till en kompis,och jag&mamma bara till tp.
Men vi hann inte ens kliva ur bilen förrän mormor kom:D
Nu har vi ätit mat & jag ska ta på mig mina nya kläder & titta på film ♥

(bilder på mysdressen får ni sen)

pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: